مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-01سياسي

فجر 44| گروه های جهادی نقش آفرین اصلی در تحقق آرمان انقلاب اسلامی


رییس سازمان بسیج سازندگی استان فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ملت و با رهبری مقتدر و حکیم در طول این سالها در راستای ایدئولوژی های خود به دنبال تحقق آرمان ها شعارها و اهداف خود حرکت کرده و با وجود چالش های مختلف درونی و بیرونی هرگز از این آرمان ها فاصله نگرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی با گرامیداشت دهه فجر با بیان اینکه در برخی از موارد مانند مسائل اقتصادی و معیشتی با مشکلاتی روبرو هستیم اما با وجود فشارهای حداکثری از طرف دشمنان در بسیاری از عرصه ها مانند علمی، فناوری، نظامی، امنیتی، پزشکی و .

موفقیت های بسیار زیادی کسب شده است، گفت: در واقع در یک نگاه کلان می توان گفت که انقلاب اسلامی در مسیر اصلی رسیدن به تمدن نوین اسلامی همچنان استوار به راه خود ادامه می دهد و در این مسیر بر خلاف جوامع غربی و سرمایه داری یکی از آرمان های اساسی انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفین و محرومین است.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی مجموعه های مختلفی در راستای تحقق این آرمان تبلور یافته است که یکی از مجموعه های شکل گرفته در این زمینه بسیج سازندگی و گروه های جهادی می باشد.

  قزل سفلی ادامه داد: بدون تردید این مجموعه نقش آفرینان اصلی در تحقق آرمان انقلاب اسلامی در حمایت از محرومین و پابرهنگان و مستضعف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر 44| گروه های جهادی نقش آفرین اصلی در تحقق آرمان انقلاب اسلامی

فجر 44| گروه های جهادی نقش آفرین اصلی در تحقق آرمان انقلاب اسلامی